Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Καλή Ανάσταση!

Να γίνεις γιατρός, έλεγε η μητέρα μου όταν ήμουν μικρή.
Δεν θέλω. Αίματα, κόκκαλα, δεν είναι αυτά για μένα.
Ναι, αλλά οι γιατροί βγάζουν πολλά λεφτά.
Δεν με νοιάζει - εγώ γιατρός δεν γίνομαι.

Και (όπως πάντα) είχα δίκιο. Σύμφωνα με τους πρόσφατους ελέγχους του ΣΔΟΕ, τα 2/3 των γιατρών δηλώνουν εισόδημα κάτω από 30.000 ευρώ.

Τώρα που το ξεμπερδέψαμε κι αυτό και καταλάβαμε ότι είμαι πλούσια, ήρθε η ώρα για το κουίζ του Πάσχα:
Ας υποθέσουμε ότι είσαστε καθηγητής πανεπιστημίου. Και ας υποθέσουμε ότι δεν είσαστε πρωτοδιόριστος λέκτορας, αλλά έχετε μερικά χρόνια στην πλάτη σας και έχετε γίνει αναπληρωτής καθηγητής. Πόσο λέτε να πήρατε δώρο Πάσχα;
(η απάντηση μετά την Ανάσταση)

Να ξεκουραστείτε και να περάσετε υπέροχα!

2 σχόλια:

island είπε...

Εγώ πάντως ούτε δώρο πήρα, μα ούτε και μπορώ (με αφήνουν) να δουλέψω νόμιμα. Ξέρεις. Με αποδείξεις. Γιατί τα πτυχία που πήρα είναι σαν το κωλόχαρτο. Μόνο που δεν μου στοιχίσανε 80 λεπτά το ρολό αλλά κοντά στα 4000 Ευρώ λειτουργικά έξοδα πλας μία δουλειά χαμένη χάριν της σχολής.

Ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα και τους 5.

Φιλάκια και ευτυχισμένος ο καινούριος Πάσχας.

Christina Linardaki είπε...

Τό 'ξερα εγώ ότι είσαι πάμπλουτη και μας το κρύβεις! Ευτυχώς που έχω έναν γιο να παζαρέψω με μία από τις δύο μικρές σου, δηλαδή. Εύχομαι να περνάτε καλά και όσο γίνεται πιο ξεκούραστα, να έχετε καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!