Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Γυναικεία περιοδικά

Η μόνη περίπτωση να διαβάσω περιοδικό είναι να το βρω μπροστά μου, έτσι λοιπόν εχθές που πήγα την κόρη Β στον παιδοφθαλμίατρο (μια χαρά είμαστε) χάζεψα καμιά δεκαριά γυναικεία περιοδικά. Και έμαθα πολύ σημαντικά πράγματα.

Γράμμα αναγνώστριας (γράφω τα βασικά, μην περιμένετε να το θυμάμαι verbatim)
Αγαπητή Πιπίτσα
Ο σύντροφός μου είναι ένας χάλιας, αλλά εγώ του λέω ότι είναι πιο ωραίος από τον Χιου Τζάκμαν (αυτό δικό μου). Εγώ πάλι είμαι μια χαρά, αλλά αυτός ποτέ δεν μου λέει ότι είμαι ωραία. Τι να κάνω;

Απάντηση
Αγαπητή μου, θα φτιάξεις δύο λίστες και θα του τις δώσεις. Στη μία λίστα θα γράψεις τις λέξεις "χέρια, πόδια, στήθος, μαλλιά, μάγουλα, γόνατα, παπούτσια, φούστα, παντελόνι, μπλούζα" και στην άλλη λίστα θα γράψεις "υπέροχα, καταπληκτικά, μοναδικά, θεσπέσια, μυρίζουν ωραία, τέλεια αίσθηση, ..." και θα του ζητήσεις κάθε μέρα να παίρνει μια λέξη από την πρώτη λίστα, να κολλάει δίπλα μια λέξη από τη δεύτερη λίστα και να σου κάνει ένα κοπλιμέντο. Γιατί δεν πρέπει να περνάει ούτε μία μέρα που να μην νιώθουμε εμείς οι γυναίκες ότι μας εκτιμούν.

Μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό. Και τώρα που το έμαθα, λύστε μου σας παρακαλώ μια απορία:
τι μαλ$@#*ς είναι αυτές;

Δίνω λοιπόν τη δική μου απάντηση στην αναγνώστρια.
Αγαπητή μου
Οι άντρες είναι απλά όντα. Δεν νοιάζονται για φούστες και παπούτσια - κι αν νοιάζονται είναι ανησυχητικό. Μην περιμένεις να σου πουν πόσο ωραία είναι τα μαλλιά σου, ακόμα κι αν σου τα τραβούσαν επί 4 ώρες στο κομμωτήριο φτιάχνοντάς τα. Αν θες επιβεβαίωση, κοίτα τον καθρέπτη σου. Στο κάτω κάτω της γραφής, ας μην λέμε ψέματα - δεν φτιαχνόμαστε για τους άντρες μας, για εμάς φτιαχνόμαστε. Αν ο καθρέπτης σου πει ότι δεν είσαι ωραία, άλλαξε κάτι - ό,τι νομίζεις ότι σε χαλάει. Αν εσύ νιώθεις καλά και ο καθρέπτης σου δεν τα λέει ωραία, σταμάτα να κοιτάζεσαι στον καθρέπτη. Αν πάλι έχεις κάνει τα πάντα (δίαιτες, γυμναστικές, ύπνο κ.λπ.), πιστεύεις ότι είσαι φροντισμένη και εξακολουθείς να νιώθεις χάλια, κάνε ψυχανάλυση. Αλλά προς Θεού: μην δώσεις στον σύντροφό σου λίστες με "ανεβαστικές" για εσένα εκφράσεις και περιμένεις να τις χρησιμοποιήσει (τέτοιος αυθορμητισμός!).

3 σχόλια:

La koumbara είπε...

Πέρα από την πλάκα που δεν κάνω να πω ότι έχουν γίνει μελέτες για τις αντιδράσεις του εγκεφάλου ανδρών και γυναικών στα ίδια ερεθίσματα. Οι αντιδράσεις διαφέρουν σημαντικά και κατά κανόνα ο εγκέφαλος των ανδρών δεν κινητοποιείται στα σημεία των συναισθημάτων. Αντιθέτως, ο ανδρικός εγκέφαλος αντιδρά πολύ πιο έντονα από των γυναικών σε θέματα συνδυασμού δεξιοτήτων-συντονισμού. Αυτό, πέραν του ότι εξηγεί γιατί ο 70χρονος πατέρας μου είναι μπορεί να παρκάρει σκουπιδιάρικο σε θέση για smart, εξηγεί και γιατί οι άνδρες δυσκολεύονται να απαντήσουν στις πάγιες ερωτήσεις των γυναικών τύπου "γιατί με αγαπάς;".
Και επειδή έχω ακούσει πολλά τώρα τελευταία, σας παρακαλώ κυρίες μου, πιστέψτε με, είναι όντως απλοί άνθρωποι - σεβαστείτε το.

Unknown είπε...

Nomizw oti eimai antras...;-)

La koumbara είπε...

@M
Μπααα, δεν νομίζω, απλώς δεν είσαι από αυτές τις χαζοβιόλες (ας μου πει μόνο κάποιος ότι είναι μια πολύ μικρή μειοψηφία).