Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Καλή η διάθεση, αλλά...

Είχα όλη την καλή διάθεση να γράψω και να σχολιάσω πολλά, αλλά με έφαγε η μαρμάγκα (μήπως γράφεται με -γγ- δεν την έχω γράψει ποτέ) και έπρεπε να τελειώσω μια δουλειά άμεσα. Την οποία δεν έχω τελειώσει, αλλά τουλάχιστον τώρα το ελέγχω.

Ήθελα λοιπόν να γράψω για τους 100 ανθρώπους που ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη, σύμφωνα πάντα με το περιοδικό Time. Ήθελα να σχολιάσω πόσο μακρυά είμαστε από όλους αυτούς. Τι σχέση έχουμε με την Palin; Από την άλλη, λέτε να ασκεί τόση επιρροή κι εμείς απλώς να μην το παίρνουμε χαμπάρι; Dreadful! Ή στραβός είν' ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε θα μου πείτε. Τέλος πάντων, μπορεί να μου είναι δύσκολο να καταλάβω πώς μας επηρεάζει η Σάντρα Μπούλοκ (αν και καταλαβαίνω πώς μας επηρεάζει ο Ερντογάν), αλλά τουλάχιστον έμαθα για την ύπαρξη ανθρώπων που δεν γνώριζα που φαίνεται να κάνουν ενδιαφέροντα πράγματα. Κάτι είναι κι αυτό. Τώρα αν αξίζει να σχολιαστεί η ανυπαρξία συγγραφέων, ε εντάξει, ας μην είμαστε και πλεονέκτες, έχουμε την Lady Gaga στην πρώτη πεντάδα (που εμένα τουλάχιστον με επηρεάζει αφού πρέπει να την ακούω κάθε μέρα!).

Ήθελα επίσης να γράψω για την ψυχοβγαλτική φύση του ανθρώπου που πάει και βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του και ψάχνει πράγματα που ίσως θα ήταν καλύτερο να μην μάθει. Γιατί το κάνει; Δεν ξέρω, αλλά το κάνει. (Είπαμε, εγώ κοιτάζω το τι, τα υπόλοιπα μπορούν να περιμένουν.)

Επίσης μου ήρθε μια φλασιά για τις παραγγελίες μωρών, αλλά επειδή είναι μάλλον ευαίσθητο θέμα (εδώ κοτζαμάν επιτροπές βιοηθικής δεν έχουν συμφωνήσει στα όρια) είπα να το αφήσω για άλλη φορά που θα έχω χειρότερη διάθεση.

Και βέβαια εννοείται ότι ήθελα να σχολιάσω τη δήλωση παραίτησης της Άντζελας. Κυρίως εκεί που αναφέρει ότι "δεν έχει καμία σχέση με τις φορολογικές εκκρεμότητες του συζύγου της, οι οποίες αφορούν έτη κατά τα οποία δεν τον είχε καν γνωρίσει"... Ρε παιδιά, αν παντρεύτηκαν το 1996 (το γκούγκλισα), πώς την γλίτωνε ο Τόλης τόσα χρόνια; Πώς είναι δυνατόν να μην έχει πληρώσει φόρο εισοδήματος από το 1993; Εγώ δεν είμαι κακός άνθρωπος και δεν θα πω ότι έχει σχέση το γεγονός ότι παντρεύτηκε βουλευτή, αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω πώς τα κατάφερε.

Αγωνίιιιιια!!!

Επειδή δεν πρόκειται να γράψω σύντομα, να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν αύριο, γνωστούς και άγνωστους κουμπάρους και κουμπάρες με πρώτους και καλύτερους τον Island και τον Ίνδικτο. Να περνάτε ωραία.

6 σχόλια:

mamma είπε...

Γειά σου Κουμπάρα!
Αύριο που θα παίρνουν τηλέφωνο να ευχηθούν χρόνια πολλά στον άντρα σου, εσένα θα σε θυμηθεί κανείς ή όχι;-P

La koumbara είπε...

Χεχεχε - μιλάς εκ πείρας;

Μόλις είδα στο free press της ελευθεροτυπίας διαφήμιση για προεμφυτευτικό έλεγχο και ξαναθυμήθηκα ωραίες συζητήσεις με ανθρώπους που δεν έχουν πρόβλημα και δεν θα πω άλλα γιατί δεν θέλω, αλλά αν ήμουν σήμερα 18 θα επέλεγα να σπουδάσω μάρκετινγκ.

Μην τυχόν και γεννήσετε πριν επιστρέψω!

island είπε...

Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και ανταποδίδω κουμπάρα. Δεν πήρα τηλέφωνο γιατί συνήθως δεν γιορτάζω. Αλλά είναι άλλο θέμα αυτό (μην πω δηλαδή ότι έχουν αρχίσει και διαβρώνονται τα ισχυρότατα!!!πιστεύω μου από τον γάμο!)...

Τελικά πολλά είπες και τίποτα συνάμα. Θα με ενδιέφερε εκτενές ποστ για τον Βοσκόπουλο. Μόνο η κβαντική φυσική μπορεί να εξηγήσει την μέθοδο του σκαπουλαρίσματός του!

Τα σκεύη μου

Christina Linardaki είπε...

Αυτή η "ψυχοβγαλτική διάθεση του ανθρώπου" ψυχανεμίζομαι πως είναι ένα λογισμικό γραμμένο σε τελείως άγνωστη γλώσσα που δεν πρόκειται να αποκωδικοποιήσουμε ούτε σε χίλια χρόνια!

3 parties a day είπε...

To butterfly effect το έχεις, φαντάζομαι, υπ΄όψιν :)

La koumbara είπε...

Filia apo to Berolino! (ta kalokairina rouxa me maranan!)