Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

"Είμαι ρατσίστρια"...

είπε η Α, την ημέρα που γνωριστήκαμε.
Εγώ που, ως γνωστόν, είμαι πράος άνθρωπος και δεν πιστεύω ότι είναι ωραίο να τσακώνομαι με το καλημέρα, μάλλον είπα κάτι του στυλ "ε, καλά, δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι" και να πήγα πιο πέρα.
Όλα αυτά έγιναν πριν από 5 χρόνια, κατά τη διάρκεια του αγιασμού στο σχολείο που πήγαιναν οι κόρες μας. Πρωτάκια οι μικρές, πρωτάκια κι εμείς - οι αγχωμένες μαμάδες που είχαμε πάρει άδεια για να είμαστε δίπλα στα καμάρια μας.
Και τουλάχιστον τότε δεν σκέφτηκα ότι θα είχα και πολλά με την Α.
Αλλά φυσικά έκανα λάθος. Γιατί οι κόρες μας αποφάσισαν να γίνουν κολλητές.

Κάνει το πρώτο πάρτυ γενεθλίων της κόρης της, όπου καλεί τη μισή τάξη (μόνο τα ελληνάκια). Αναμενόμενο, σκέφτηκα.
Κάνει το δεύτερο πάρτυ γενεθλίων της κόρης της - αυτή τη φορά υπήρχαν δύο παιδιά μεταναστών. Για δες, σκέφτηκα.
Να μην τα πολυλογώ, οι καλεσμένοι φέτος ήταν μισοί μισοί.

Κι εγώ, είπαμε, ήρεμος άνθρωπος, πράος, δεν μαλώνω, αλλά δεν κρατάω και το στόμα μου κλειστό - ρωτάω.

Βρε Α, εσύ δεν λες ότι είσαι ρατσίστρια και ότι δεν θέλεις τους ξένους στην Ελλάδα; Πώς και τους καλείτε στο σπίτι σας;

Μα, το ότι εγώ δεν θέλω ξένους στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι θα απαγορεύσω στο παιδί μου να κάνει παρέα μαζί τους. Άλλωστε όλοι μαζί ζούμε. Τα μισά παιδιά στην τάξη είναι παιδιά μεταναστών, με αυτά παίζουν τα παιδιά μας στην παιδική χαρά, με αυτά τσακώνονται και με αυτά φιλιώνουν. Μια χαρά παιδιά είναι. Πώς να μην τα καλέσω;

Και δεν μου λες βρε Α. Ένα παιδί έχετε, δύο μισθούς παίρνετε, δικό σας το σπίτι, πώς και δεν στέλνετε τη μικρή σε ιδιωτικό σχολείο να μην έχει παιδιά ξένων;

Γιατί; Θα προστάτευα το παιδί μου από την πραγματικότητα; Για ποιο λόγο να το κάνω αυτό;

Και ειλικρινά δεν ξέρω. Ποιον προτιμώ;
Την Α που δηλώνει (και σύμφωνα με τη δική της λογική πιστεύει ότι είναι) ρατσίστρια αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα όταν το παιδί της παίζει ή καλεί στο σπίτι παιδιά μεταναστών ή άλλους που συμμετέχουν σε συλλαλητήρια για τα δικαιώματα των μεταναστών και η μόνη επαφή που έχουν με μετανάστες είναι οι Φιλιππινέζες που βλέπουν στην παιδική χαρά του Πικιώνη;

8 σχόλια:

mamma είπε...

Για την Φ που αντί να λέει μαμά λέει δε θέλω μιλιά!

νατασσΆκι είπε...

Μακάρι να ήταν έτσι όσοι δηλώνουν ρατσιστές!
xx

La koumbara είπε...

@ mamma
Η επόμενη ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη στην Φ!

@ νατασσάκι
Αυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ.
:))

AVRA είπε...

συμφωνω με νατασακι!

τουλαχιστον μιλαει με ειλικρινια και φερεται με σεβασμο...και τα δυο σπανιζουν τελευταιως...

La koumbara είπε...

@ Avra
Καλωσήρθες!
Και έχεις δίκιο. Αρετές υπό εξαφάνιση έχουν γίνει...

La koumbara είπε...

@ νατασσάκι
Ωιμέ, παραλίγο να ξεχάσω.
Το είδα προχθές ενώ περίμενα σε ένα φανάρι της Μεσογείων. Με το που το είδα ήξερα ότι έπρεπε να σε ειδοποιήσω πάραυτα!
http://www.odis-ia.gr/
Τώρα ξέρεις!!!

Christina Linardaki είπε...

Δεν ξέρω αν κατά βάθος είναι όντως ρατσίστρια, όπως δηλώνει, πάντως και ανοικτό μυαλό και ανοικτή καρδιά έχει η κυρία Α...

νατασσΆκι είπε...

Προχθές (το Σάββατο το βράδυ) που τους είχε ο Σπ. Παπαδόπουλος (δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά κάνει καταπληκτικές μουσικές εκπομπές, κι αν είσαι σπίτι Σάββατο βράδυ είναι καλή λύση), έκανα ολόκληρο πάρτι ;)

Κανονίζουμε;