Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Η Πηνελόπη, η Ασπασία και η Άρτεμις

Τις προάλλες είχαν αποκριάτικη γιορτή στο σχολείο, οπότε τα παιδιά μπορούσαν να βάλουν τις στολές τους. Το προηγούμενο απόγευμα βγάλαμε όλα τα αποκριάτικα και μη, κάναμε όλους τους συνδυασμούς και τελικά προτίμησε έναν χιτώνα που φορούσε η κόρη Α στην καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου (τότε που, λόγω Ολυμπιακών Αγώνων, όλα τα νηπιαγωγεία της χώρας έκαναν κάτι αρχαιοελληνικό).

Μαμά τι θα λέω ότι έχω ντυθεί;
Αρχαία Ελληνίδα.
Σκέτο; Χωρίς όνομα;
Θέλεις να έχεις συγκεκριμένο όνομα;
Ναι. Ποια θα μπορούσα να είμαι;
Θα μπορούσες να είσαι η Πηνελόπη που ήταν γυναίκα του Οδυσσέα.
Αυτού που πήγε στον πόλεμο και μετά πέρασε από τις Σειρήνες;
Ναι, αυτού. Η γυναίκα του ήταν η Πηνελόπη που, επειδή ήταν πολύ όμορφη, την αγαπούσαν πολλοί άντρες, αλλά εκείνη περίμενε να γυρίσει ο Οδυσσέας.
Άλλη;
Θα μπορούσες να είσαι η Ασπασία, που ήταν η γυναίκα του Περικλή...
Ποιος ήταν ο Περικλής;
Ας πούμε πως ήταν ο πρωθυπουργός της αρχαίας Αθήνας. Η Ασπασία ήταν πολύ έξυπνη - κάποιοι λένε ότι η Ασπασία έγραφε τους λόγους του Περικλή...
Ποιους λόγους;
Που πήγαινε και μιλούσε στη βουλή..
Α... Άλλη;
Θα μπορούσες να είσαι μια θεά του Ολύμπου. Η Αφροδίτη που ήταν η πιο όμορφη, η Ήρα που ήταν η γυναίκα του Δία, η Άρτεμις..
Ναι, η Άρτεμις, που ήταν η θεά του κυνηγιού και είχε το ελάφι.
Σωστά. Αυτήν προτιμάς;
Ναι, μου αρέσει το ελάφι. Αλλά για πες μου, είχε άντρα;
Όχι, η Άρτεμις δεν είχε άντρα.
Τότε λέω να είμαι η Ασπασία!

8 σχόλια:

Αστραδενή / Astradene είπε...

πολύ καλό!

La koumbara είπε...

Δεν είμαι πολύ σίγουρη...

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο κείμενο...πολύ καλή επιλογή έκανες. καλησπέρα!!!

La koumbara είπε...

Ευχαριστώ :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Λες να μείνει χωρίς άντρα και η κόρη μου, η Άρτεμις;

La koumbara είπε...

Χμ ... έχει τόξο; Έχει αδελφό Απόλλωνα; Έχει ελάφι;

Πάντως διαλέξατε πολύ ωραίο όνομα :)

island είπε...

Σε καλό δρόμο βαδίζετε :)

La koumbara είπε...

Το εύχομαι - αν και εξακολουθώ να μην ξέρω :)